مصاحبه آرشیو خبر ها
آلگری: این دیدار فرصتی برای نزدیک تر شدن به صدر جدول است

آلگری: این دیدار فرصتی برای نزدیک تر شدن به صدر جدول است

مکس آلگری سرمربی بانوی پیر به دیدار یوونتوس و میلان به عنوان یک فرصت نگاه می کند که می تواند بیانکونری را یک قدم به صدر جدول نزدیک تر کند.

بیانکونری و روسونری فردا شب در ورزشگاه یوونتوس به مصاف هم می روند و ماسیمیلیانو آلگری در کنفرانس خبری پیش از بازی حاضر شد و به صحبت پرداخت. او در ابتدا در مورد حوادث غم انگیز پاریس صحبت کرد.

" یک لحظه ی تاریخی بسیار حساس است، اما ما قطعاً در امنیت کامل بازی خواهیم کرد. من در مورد بازیکنانم در پاریس بسیار نگران بودم، اینکه آن ها همراه با دیگران چگونه این لحظات دشوار را سپری می کنند. فردا روز زیبایی برای ورزش خواهد بود."

" پس از آن حوادث با بازیکنانم صحبت کردم و به نظر می رسید آن ها در شرایط خوبی هستند. پل پوگبا، سامی خدیرا و پاتریس اورا لحظات دشواری را پشت سر گذاشتند."

" اینکه آن ها به تورین بازگشته اند بسیار خوب است و در حال حاضر شرایط پایدارتر شده است."

بانوی پیر بازیکنان زیادی را به دلیل مصدومیت از دست داده است و آلگری در مورد شرایط آن ها صحبت کرد:

" امروز شرایط فیزیکی جیانولوئیجی بوفون را بررسی می کنیم. به نظر می رسد حال او خوب باشد، اما وضعیت او باید ارزیابی و تایید شود که می تواند در دیدار فردا به میدان رود."

" استفان لیختشتاینر و ماریو ماندژوکیچ همراه با تیم تمرین کردند. مارتین کاسرس امروز صبح به ما ملحق شد و پزشکان شرایط او را بررسی خواهند کرد که مشکلی وجود نداشته باشد."

" کوادو آسامواه به دلیل مشکلی که برای زانوی او به وجود آمد نمی تواند در این دیدار ما را همراهی کند، دکتر او در بارسلونا تخمین زده است که زمان ریکاوری او مصدومیت بین هفت تا ده روز طول می کشد."

" سیمونه پادوین در اواخر هفته ی بعد در دسترس خواهد بود و روبرتو پریرا از مصدومیت خود به خوبی ریکاوری کرده است، اما باید شرایط او را یک هفته در نظر داشته باشیم."

آلگری در مورد بازی شنبه شب در ورزشگاه یوونتوس صحبت کرد:

" در حال حاضر آنچه که باید به عنوان تیم یوونتوس به آن فکر کنیم فرصتی است که باید از آن استفاده کنیم و میلان را شکست دهیم."

" بازی های یووه- میلان همواره یکی از مهم ترین بازی ها در سری آ بوده است و هدف ما صعود یک پله ی دیگر به سمت صدر جدول است. فردا این فرصت را خواهیم داشت که این کار را انجام دهیم."

" پس از آن هدف ما رسیدن به مرحله ی بعدی لیگ قهرمانان خواهد بود و به دنبال آن کوپا ایتالیا را دنبال خواهیم کرد."

" موضوعی که اهمیت دارد توالی در نتایج به دست آمده است. ما دو بازی متوالی برنده شده ایم، چیزی که در فصل اخیر موفق به انجام آن نشده بودیم."

" دیدار فردا آسان نخواهد بود. از طرف دیگر میلان از سه برد و دو تساوی به این میدان پا می گذارد، آن ها در مسیر درستی قرار دارند، اگر چه در حال حاضر هر دو تیم از صدر جدول فاصله دارند."

مکس آلگری معتقد است که تیم از جنبه ی مصدومیت ها در وضعیت بحرانی قرار ندارد و در مورد پیش بینی خود از دیدار فردای بیانکونری و روسونری صحبت کرد.

هنگامی که از او در مورد تعداد مصدومین پرسیده شد آلگری در پاسخ گفت:

" ما با 20 بازیکن مصدوم روبه رو نبوده ایم، تاکنون 16 مصدوم داشته ایم که 11 تای آن ها شامل مصدومیت های ماهیچه ای و 5 تای دیگر ناشی از خستگی زیاد بازیکن بوده اند که در آن بازیکن به مدت سه الی شش روز استراحت داده می شود."

" سال گذشته ما در این مقطع از فصل با 11 مصدوم با شرایط مشابه روبه رو بودیم که شامل 10 مصدومیت ماهیچه ای و یک مصدومیت ناشی ازخستگی بود. همچنین، سال گذشته پنج بازیکن داشتیم که ریکاوری از آن ها بیش از 30 روز طول کشید و در سال جدید این تعداد به دو بازیکن رسیده است."

" این آمارها از مصدومیت ماهیچه ای نشان می دهد که ما تنها با دو مورد بیش تر از فصل پیش روبه رو بودیم."

" تیم ما از لحاظ تعداد مصدومین بدترین تیم نیست، هنوز در میانه ی مسیر هستیم و باید کارهای زیادی انجام دهیم."

" در نگاه اول به نظر می رسد که تیم های تحت نظر آلگری همواره با مصدومیت های زیادی روبه رو می شوند و در این مورد به طور شایسته کار نمی کنند، اما چیزی که اهمیت دارد نتایج تیم است و این مسأله ای است که در حال حاضر در اینجا حضور دارم."

" برخی مواقع خوش شانسی وجود ندارد، اما موقعی که شما تعداد مصدومین بیش تری در ماه سپتامبر دارید، همانند چیزی که در فصل گذشته داشتیم، و یا در ماه اکتبر نیز مصدومیت های بیش تری سراغتان می آید، همانند چیزی که فصل گذشته با آن روبه رو بودیم، آن گاه می توان مقایسه ها را انجام داد."

" چیزی که اهمیت دارد حل این مشکل و ریکاوری خیلی سریع بازیکنان از بند مصدومیت است."

از وی پرسیده شد که کدام بازیکن می تواند در بازی فردا تفاوت ایجاد کند:

" پیش بینی اینکه کدام بازیکن در بازی فردا تعیین کننده خواهد بود دشوار است. من جادوگر نیستم ، با وجود اینکه گاهی اوقات در پیش بینی نتایج شرط بندی می کنم."

" پیش بینی در مورد برنده ی اسکودتو غیرممکن است، به خاطر اینکه در حال حاضر به نظر می رسد تیم هایی که بالاتر از ما قرار دارند امتیازی از دست ندهند."

" ما باید کار خود را انجام دهیم و تلاش کنیم تا امتیازات بیش تری کسب کنیم. هفت بازی تا رسیدن به انتهای نیم فصل اول وجود دارد و پس از کریسمس به یک نتیجه گیری خواهیم رسید."

" در چهار روز پیش رو بالاترین شور واشتیاق زیادی در تیم وجود خواهد داشت، چون ما می توانیم میلان را شکست دهیم و سپس به استقبال بازی روز چهارشنبه لیگ قهرمانان برویم. صعود ما از گروه هنوز قطعی نشده است و یک بازی مستقیم با سویا در پیش خواهیم داشت."

" همه ی باید در شرایط خوبی باشیم و حتی در بازی فردا به تماشاگران خود نیاز داریم که به ورزشگاه آمده و بازیکنان را تشویق کنند."

" آن ها همواره این کار را انجام داده اند، اما این زمان مناسبی برای ارسال سیگنال های مثبتی است، به خاطر اینکه ما دو برد پشت سر هم به دست آورده ایم و در آلمان یک تساوی ارزشمند کسب کردیم."


" باید با دید مثبت به قضایا نگاه کرد، باید توجه کرد که هدف ما مبارزه برای رسیدن به صدر جدول است."

" بالاترین هدف برای یوونتوس قهرمانی است و ما باید تمام تلاش خود را برای رسیدن به آن انجام دهیم."

" در 18 می عنوان قهرمانی به شایسته ترین تیم اهدا می شود، بنابراین ما باید امتیازاتی را که از دست داده ایم را بازگردانیم."

" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: